Sunday, August 27, 2006

Ayilenizin nakliyecisi...

Canım Türkiyemin her köşesinde bu tarz yazılarla karşılaşmaktan daha kolay birşey yoktur herhalde. Yürürken, yolculuk yaparken veya köşe başındaki bakkal amcanın dükkanının camında bu tarzda abudik gubidik, insanı dumura uğratacak kıvamda yazılarla karşılaşmanız çok doğal. Yok yani denk gelirseniz şaşırmayın diye söylüyorum:))) Bu yukarıda gördüğünüz fotoğrafta biricik sefkülümle yolculuk yaparken çektiğimiz günün dumurlarından birisi işte. Bu arada fotoğrafı çektik diyorum ama benim fotoğraf makinasını çantadan çıkartmaktan başka bir katkım bulunmamaktadır:)))) Bunu da parantez içinde belirtmek istedim. Neyse sonuç itibariyle kendinize aile, pardon ayilenize uygun bir nakliyeci arıyorsanız buyrunuz teli yukarıda:)))))))))

17 Comments:

At 12:12 PM, Blogger . said...

CANIIIM NE GÜZEL DEĞİNMİŞSİN, BAZEN ÖYLE YAZILAR OLUYOR Kİ İNSAN HİÇ Mİ OKUMADINIZ DEMEK İSTİYOR,
ÖPTÜM ŞEKERİİİM BENİM SARI ŞEKERİM

 
At 2:58 AM, Blogger evperisi said...

Eğitim şart diyorum başkada bişey demiyorum sevgili erva...
Bayramın kutlu olsun canım!

 
At 3:00 AM, Blogger evperisi said...

gülme komşuna gelir başına hesabı bak ben de r harfini unuttum; hemen düzeltiyorum; birşey!

 
At 5:43 AM, Blogger Nilüfer said...

Ervacım,
iyiymiş :)) kaçırmamışsınız... Adamcağız ilkokulu zorla bitirmiştir ne yapsın ;)

Ben de bir keresinde Şişli de Scholl ayak sağlığı merkezi arıyorum, tabelasını gördüm en sonunda "ŞOL .... " :))

Gerçi yabancı tabelalara gıcık oluyorum Türkiye'de de, bu da komikti Scholl marka çünkü...
Güzelim Türkçe'mizin nesi eksik geliyorsa insanlara (Carnavale Pastanesi, ... Shop vs vs..)

Sevgiler...

 
At 6:34 AM, Blogger ZEHRA said...

:))) canımmm nerdesin yine senn:)) bak bizi ihmall ediyorsunnn:)) canımmcımm seni kocaman enn kocamanından öpüyorum:)) bıy bıy:))

 
At 1:44 PM, Blogger beyazpiyano said...

bu ev satlıktır
buraya çöp döken eşektir ama çöp dökmeyen eşoleşektir gibi sözlerde bize hastır değilmi efem

 
At 12:15 AM, Blogger . said...

YORGUN SARI ŞEKERİM BENİM,
KENDİNE DİKKAT ET BİRTANESİ
KOCAMAN ÖPÜCÜKLEEERRRR

 
At 11:53 PM, Blogger Serpilce said...

Sevgili Erva,
Paylaşımın çok güzel.
Bütün güzellikler seninle olsun.Güze bir gün geçirmen dileğiyle öptüm.

 
At 12:51 AM, Blogger ZEHRA said...

bıcırığımmm kocamannn bi günayydınnn:)) güzell bi günn dilerim:)) bugün çok koşturmacan var biliyorumm kolay gelsin sana:))öptmm kocaman:))

 
At 1:54 AM, Blogger ZEHRA said...

canımmm iyi kandiller olsun sana ve ailene kocamnnn öpüyorum bızdığımm benim :))

 
At 5:48 AM, Blogger Menapoz Abla said...

bu durumlarda gülmek ve de cok komikse fotsunu cekmekten baska bişey yapmıorum dogrusu..
bikeresinde de satılık biro tarzı bir yazı gormuştum:)))

 
At 11:33 AM, Blogger gökhan said...

kandilini en içten duygularımla kutlarım arkadaşım, iyi bak kendine...

 
At 3:43 AM, Blogger erva said...

Peace güzelcim seninde belirttiğin gibi bu tarz yazılar karsısında insanın hiç mi okumadınız kardesimmm düsüncesi nedense insanda basgösteriyor ama elden bisey gelmiyor sekil a da görüldüğü gibi:)))Kendine çok iyi bak canımcımmmmmmm

Evperisi Cem Yılmaz'ında dedigi gibi eğitim şart. Eğitim olmayınca olanlar işte açık bir şekilde ortada. Başka bir açıklaması falan yok yani:))

Nilüfer canım benim ne yalan söyleyeyim bu yazıyı sevgilim gördü ilk. Sonrası zaten malum makinayı ver makinayı şeklinde bitti. Sonuç ortada... Senin denk geldiğin scholl ayak merkezinin şol ayak merkezi olarak tarihe damgasını vurmus olmasıda harbi dumurluk. Ama adam belki okuyamayanlar için yapmıstır:)))) Maksat vatana millete hizmet:)))Sevgilerrr

Zehraaaaaa güzelcim buralardayım yaw ama yeni bir seyler ekleyemiyorum bloğuma. İnsallah yakın zaman içerisinde sevgilimden cekildiğimiz fotolar gelirse eklemeler yapıcam...:))) Çok kocaman muckladım seni...

Beyazpiyanoo ilahi erdoğan çok güldüm yafff:))))

Serpilce... Canım ablacım çok sağol. Senin güzel paylasımlarınıda yakından takip ediyorum. Günün çok güzel geçer inşallahhhh. Sevgilerimle kocaman optum

Menopoz abla bloğuma hosgeldiniz sefalar getirdiniz:)))) Umarım memnun kalmıssınızdır. Bu arada satılık biroyu kaça satıyorlarmıs acaba:))) Merak ettim:))) Sevgilerimle

Gökhan kandil zamanlarını bir türlü tutturup zamanında kutlayamıyorum. Gecikmelide olsa kandilin kutlu olsun...

 
At 1:12 PM, Blogger rana said...

bizim burada karşıyaka diye bir semt var ankarada mezarlıkla anılır..
orada mezar taşı için mermerciler var...Bir tanesinin camında yazıyo:
Mezaaa Yapılıııı

: ))

 
At 2:55 AM, Blogger gökhan said...

belliki uğramıyorsun bloga, yukarda bu postta kandil mesajım duruyor birde hayırlı ramazanlar mesajımı ekleyeyim.

güzel huzurlu mutlu ve kazançlı bir ramazan temennisiyle kendine iyi bak..görüşmek üzere

 
At 10:57 AM, Blogger . said...

CANIMCIĞIM ÖZLEDİK VALLA NERELERDESİN, YENİ POSTU BEKLİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMM
KOCAMAN ÖPÜYORUM, MSNDE SEN MÜSAİT DEĞİLSİN DİYE YASMIYORUM, MÜSAİT OLUNCA YAZARSIN :)
ÇOK ÖPTÜM

 
At 9:14 AM, Blogger Sonia said...

Sevgili Erva,
Hayirli Ramazanlar diliyorum. Özledik artik görüssek diyorum.
Sevgiler Sonia...

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker