Wednesday, September 27, 2006

Selamsss....

Uzun bir aradan sonra tekrardan merhabaaaa...:))) Malum kış geldi koşuşturmacaları da beraberinde getirdi... O yüzden hemen her gün bloğuma yeni yeni seyler eklemek istesemde vakit bulupta bir şeyler ekleyemiyorum. Ama bugünden itibaren fırsat buldukça 2- 3 günde bir bloğuma yeni yeni yazılar ekleyeceğim. Bunun yanı sıra dün akşam itibariyle oluşturmaya başladığım masal diyari isimli bloğumada bilindik/ bilinmedik masalları eklemeye baslayacağım. Bazı günlerde kah bildiğiniz bir masal karsınıza çıkar bazı günlerde ise hiç bilmediğiniz tamamen benim yarattığım bir masalla tanışabilirsiniz. Bloğumun adından da yola çıkarsanız eğer burası tamamen masallardan ve masalın hayal dünyasına kattığı yeniliklerden ibaret bir yer olacak. İçindeki çocuğu öldürmeyen herkesi www.masaldiyari.blogspot.com adresine beklerim...

15 Comments:

At 3:47 PM, Blogger Serpilce said...

Canım benim Hoşgeldin,
Özlettin kendini ve meraklanmayada başlamıştım iyice.
Neyseki kötü birşey yokmuş.
Masal sayfanda çok güzel olmuş bir ara okuyacağım şimdilik iyi geceler.
Öptüm kendine iyi bak.

 
At 7:43 AM, Blogger . said...

CANIM HAYIRLI OLSUN VE SENİ ÇOK ÖZLEDİK UZUN ZAMAN GİTME ARTIK LÜTFEN!
KOCAMAN ÖPÜYORUM CANIM

 
At 12:36 PM, Blogger biTTer'meLish said...

hadi bakalım bekliyoruz (:

 
At 2:38 AM, Blogger t.u.b.a said...

Hoşgeldin yahu nerelerdeydin :)
Yeni blogun hayırlı olsun.. ;)

 
At 12:35 PM, Blogger ebrutunc said...

Beni merak eden tüm arkadaslarıma kocaman bir sevgi göndereyim...Ve sonrasındada hemen commentleri cevaplamaya baslayayım...

Serpil abla: Valla güzelcim buralardayım ama bi sürü seyle ilgilendigim için bloğuma ayıracak zaman bulamıyorum. uzun zamandan beri sizide ziyaret edemiyorum. Ama en kosa zamanda kendimi bloklarınıza atacağımdan emin olabilirsinizz:)) Bende seni öptüm ablacım sende kendine iyi bak...

Peace: Yaw bloğum hayırlı olsun olmasınada bir sürü sey ekleyince kaymalar oldu. Simdide düzeltmeyi yapamıyorum. öylece kaldı anlayacağın sekercim:))))))

Tuba: Buralardayım da kosusturmaktan bir türlü fırsat bulamıyorum ki... :))) Blogların en tembeli olacam en sonunda:))))

Bitter'Melish hosgeldin...:))

 
At 4:35 AM, Blogger Wildrose said...

Merhaba

Ugramıştım bir SLM vereyim dedim :)

Banada beklerim
Sevgiler
Nesrin

 
At 12:01 AM, Blogger akçahan said...

Hoşgeldin Erva. Yeni blogun hayırlı olsun, uğrarız oğluşumla.

 
At 11:19 AM, Blogger erva said...

Wildrose hosgeldin:))Bende senin ziyaretine gelicemm... Sevgilerimle

Akçahann sende hosgeldin... Oğlusunla seni bekliyorum artık öteki bloğuma:))) İyi dileklerin içinde tesekkür ederimm... Sevgilerimle

 
At 6:22 AM, Blogger bocuruk said...

Yeni blogun hayırlı olsun:)

 
At 6:11 AM, Blogger gökhan said...

SEVDİKLERİNLE GÜZEL BİR BAYRAM GEÇİRMEN TEMENNİSİYLE... HAYIRLI BAYRAMLAR...

 
At 1:39 PM, Blogger ZEHRA said...

canımmm birtanemm meleğimmm nice güzel bayranmlara hep birlikte sevgileirmle...seni sefiyorum fıstık kocaman öpüyrumm

 
At 3:17 PM, Blogger xprodoksit said...

Sevdiklerinle Beraber

Mutlu ve Huzurlu

Bayramlar

 
At 1:33 AM, Blogger t.u.b.a said...

İyi bayramlar ervacım :) Biraz geç oldu kusura bakma yazamadım..
Bayyy ;)

 
At 9:10 PM, Blogger Sonia said...

Hayirli olsun canim.
Cok iyi oldu arada cocuklugumuzdaki günlere gideriz.
Sevgiler Sonia...

 
At 11:42 AM, Anonymous Anonymous said...

hayirli olsun bende bekliyorum benim dünyama melekk55.tr.gg

 

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker